středa 16. března 2011

Růže a popel













Zjistila jsem, že hrát si s popelem je úžasná zábava!

Mám ostříhaný vlasy. a ofinu. tak trochu si s tím připadám jako kleopatra...

Užívejte si prázdniny!
Linn

10 komentářů:

  1. JoJo hrát si s popelem je fakt sranda, jen je horší, když ho musím v létě každý týden vynášet z krbu :D to pak lítá všude :o) .D

    OdpovědětVymazat
  2. vypadat jako Kleopatra není tak hroznný ne?:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé skvělý nápad s fotkami , vypadají všechny úchvatně :)

    OdpovědětVymazat
  4. kleopatří pocit jsem měla uplně přesnej taky, po ostříhání. ale to už je dýl. :D

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásné! Každá fotka má něco do sebe. Moc se ti povedly! A ta kombinace barev.. Mmmm! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Působí to morbidně a kouzelně zároveň a ta kombinace je skvělá
    něco jako "Růže hozená do kostela"

    OdpovědětVymazat
  7. Týjo, to by mě nenapadlo! Ty fotky jsou krásný, a je to moc zajímaví nápad.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí ten kontrast růží a popela! :)

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za krásné komentáře :)