středa 23. února 2011

Čmáry Čmáry

...aneb když je v matice nuda :)

omlouvám se za kvalitu fotek. třepe se mi ruka :D


Linn.

7 komentářů:

  1. Jůůůů. Ťuťůůů! :) Krásné malůvky

    OdpovědětVymazat
  2. joo školní čmáranice do sešitů jsou vždycky zábavný..:D

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásný, my si ve škole nemůžeme čmárat :(

    OdpovědětVymazat
  4. Jů, to je krásné :-) Vykouzlilo mi to úsměv na tváři.

    OdpovědětVymazat
  5. .. já v hodinách čmárám také. a co lépe, zrůdné obrázky porouchaných ruk, které se nikomu nelíbí, a v kterých já cítím naopakvelké zalíbení, a ještě ke všemu - po nové lavici! A přes celou! .. počítám s tím, že to nedopadne dobře.
    ale ty tvoje malůvky jsou milé .)

    OdpovědětVymazat
  6. jo jo tohle chápu..Monet se taky nudil a v hodinách si začal kreslit karikatury učitelů ..promiň že s tím otravuju, ale jsem zdeformované z mé seminárky :D tak třeba to taky dotáhneš tak daleko ;) to ti přeju

    OdpovědětVymazat

Mockrát děkuji za krásné komentáře :)